miércoles, julio 26, 2006

TARIFA "PLANA"

no, encara no he descarregat cap foto... ja us en cansareu.
El dimarts vaig arribar (1.100 Km), em vaig instal·lar en un càmping... volia que arribés l'endemà...
i va arribar... cap allà la 1 em posava a l'aigua... al principi 12 nusos (vela 8,5 taula 125 L.)... però l'espectacle va anar augmentant a mida que centenars de winds i kites s'anaven unint a la festa... cap allà les 3 ja estavem instal·lats en uns 16 nusos, que ja no ens van abandonar fins a les 6 tocades. Les onades són considerables però molt més separades entre si que en el Mediterrani, l'aigua (gelada, shorty imprescindible) és claríssima... i les palmeres... i les dunes... no sé si estic a Valdevaqueros o a Maui. Espectaculars també els peixos que et salten a pocs metres... algun sembla que fagi més de mig metre de llarg (suposo que només ho sembla)... també vaig veure un banc de peixos voladors... són preciosos però fan una mica de por... no deixa de ser un oceà i per aquí es fan sortides a veure balenes... ups!!
Quan vas navegant direcció a Àfrica... et venen ganes d'arribar-t'hi... sembla tant aprop...

Bé, aquest és un resumet de la primera jornada trionfal a Tarifa... les cervesetes i les tertúlies als xiringuitos també valen molt la pena (estic "millorant" el meu francès)... però no cal explicar-ho tot... si viatjo sol... potser també és per no haver d'explicar-ho tot.

No crec que escrigui cada dia, però alguna foto si que penjaré.

Molts petons per qui els vulgui...

Fins aviat.

3 Comments:

Blogger KidNova said...

Ojo amb això d'anar a Àfrica en widsurf que ens coneixem!

Ei, però sobretot disfruta-ho!

3:35 p. m.  
Blogger McTutacara said...

Nin!! m'alegro que el viatge hagi sortit reixit!!
Això de que practiques el francès... ejem!! ejem!!

1:38 p. m.  
Blogger Hild said...

Fins avui no havia entés el doble sentit de Tarifa Plana.

ja veus

9:42 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home