lunes, julio 31, 2006

QUE ES PARI EL TEMPS !!!!

Hola a tothom,
ja porto una setmaneta a Tarifa... he tingut vent (fins a 25 nusos), he fet amics (sobretot amb un grupillo de Càdiz, són la bomba), però avui ja em noto la factura física al meu cos. Em fa mal tot, tinc llagues a les mans i als peus... l'esquena com una pedra... i faig unes ulleres considerables.... i he trencat un màstil....... però no podira estar millor!!!!!
Després d'un parell de dies una mica fluixos de vent, avui ja es torna a esperar que es dobleguin les palmeres... així que me'n vaig a assegurar la tenda (ja n'han volat un parell d'aquestes del Decathlon que es monten en 3 segons) i cap a l'aigua....
Si tot va bé i aguanto, em quedaré fins dijous....

Continuo prometent penjar alguna foto més endavant... això només era un comunicat "estoy vivo"...

Molts petons o 1petó, trieu.

3 Comments:

Blogger KidNova said...

Maioooool coneixement! Que no tens 17 anys!
......
....
...
Que collons! Crema tota la llenya noi!

Au!

11:29 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

T'he trobat a la xarxa!
Que bé llegir-te l'estiu!
M'alegro que la travessia hagi estat tant bona.

1:58 p. m.  
Blogger Maiol said...

Anònim identifica't si us plau...
em sones molt pròxim... qui ets??

2:08 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home