viernes, septiembre 08, 2006

..una vida tranquila pot canviar en una nit....

6 Comments:

Blogger KidNova said...

Qunt tenia 12 anys els reis em van portar unes nike com les de la foto, en serio.
Aquestes però es veuen molt noves, es tracte d'un friki de les bambes o ke?
Per cert aquest dissabte festa del organillo a l'ateneu! Mortal de necessitat!!
Au!

9:08 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

que noche la de aquel año!!!!

12:07 p. m.  
Blogger Piscu said...

Pos "vaya" 2 frikis; el de la foto i l'Alan!!!!

Jajajajaj

Collons amb les bambes..., canten més que l'M.A. Barracus al mig d'una montanya nevada!!!!!

7:09 p. m.  
Blogger McTutacara said...

jo crec que les bambes són lo de menys, lo important són els peus i qui els porta...

10:45 p. m.  
Blogger KidNova said...

Al final aquest finde el maiol ens ha resolt els dubtes de les bambes, o no...

9:34 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

em presento, sóc la propietària de les bambes, mai vaig pensar que generarien tants comentaris..
I us he de dir que:
-Sí, són noves.
-Sí, sóc una mica frikie.
-Sí, és més important l'interior que l'exterior, o sigui el peu que la bamba, o algo així....
P.d. Marc Beltran, no m'he pogut resistir i l'he explicat a algun amic el lloc on vam anar, algun ja el coneixia, d'altres no. En qualsevol cas, estic d'acord amb l'anònim: qué noche la de aquel año, però la pròxima vegada, que s'identifiqui)

12:08 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home