miércoles, octubre 25, 2006

The land of hope and dreams




Espectacular!!
gràcies a la Màrcia ens vam poder posar dins del tancat de davant de l'escenari... el teniem a escassos metres... l'Alan diu que li va caure una gota de suor del Bruce... potser exagera... però ens ho vam passar molt bé. No es tracta de ser fans o de mitificar a ningú... però aquest home ens ho fa passar molt bé i ens emociona... ens hem anat fet grans amb la seva música i espero que se'm continui posant la pell de gallina quan fa coses com el "Land of hope and dreams" d'ahir.

Per molts anys !!!

PD: una vegada més el Beltran de les Cases es va tornar a jugar el físic i la càmera per treure aquestes fotos... mil gràcies.

5 Comments:

Blogger KidNova said...

Jo diria que va ser memorable, jo també destacaria el The River un clàssic que va fer saltar alguna llagrimeta, com va veure la Màrcia.

Lo de passar la tanca va ser impagable, una de les millors experiències de la meva vida, de veritat!!

11:12 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Se m'han allargat tant les dents que ja em toquen al teclat!!! Quina envejota! :-)

1:30 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Res inconfessable. I em sumo als comentaris: una nit memorable,emocionant des del primer moment quan vam accedir a la zona privilegiada que fins i tot ens tremolaven les cames! Almost unbelievable,but once again Bruce has touched us.I un cop més també a esperar el proper concert.
màrcia.

7:38 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Després de llegir això, us dic que els vells també hi voldríem ser.
La propera, ni que sigui al galliner.
Toni

8:10 p. m.  
Blogger KidNova said...

Avui som dia 29 que passa aquest dia?
Ah si que el Maiol en fa 32
Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!1
un abraçada molt i molt forta
de LadyNova i KidNova.

7:06 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home